
Yaşın ve öğrenim görülen yılın artışıyla duygu odaklı ya da olumsuz başetme tarzlarının kullanımının daha çok azaldığı görülmüştür. Öğrencilerin sorunlarının başında ekonomik sorunlar yer almıştır. Araştırmanın sonuçları, sosyal hizmet eğitiminin öğrencinin başetme yeteneğini artırdığına ilişkin varsayımı güçlendirmiştir.
Atıf için (APA 5): İl, S., Duyan, V. ve Tuncay, T. (2010). “Sosyal Hizmet Öğrencilerinin Sosyo-demografik Özellikleri, Bazı Sorunları ve Stresle Başetme Tarzları”, Toplum ve Sosyal Hizmet, 21(2), 19-30.
Makalenin tam metni için lütfen buraya tıklayınız.
This blog very pleased me, I am an academician of Education who has shared with the virtuality of my media works? as professor of theology. Sharing also try to present texts aiming to expand my knowledge as I did while reading your blog now, I grew up in many areas.
YanıtlaSilwww.vivendoteologia.blogspot.com